OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW NR 34/2019
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Brama Mazurskiej Krainy” informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
I. Termin składania wniosków:
dni robocze od poniedziałku do piątku od dnia 22 maja do 13 czerwca 2019 r.
w godzinach pracy biura: 8.00 -16.00, ostatniego dnia naboru tj. 13 czerwca 2019 r. przyjmowanie wniosków do godziny 14.00.
Wnioski o przyznanie pomocy należy złożyć w dwóch egzemplarzach wraz załącznikami osobiście lub przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną, w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej. Wnioski nadsyłane drogą pocztową, faksem lub drogą elektroniczną nie będą uwzględniane. O terminie złożenia wniosku decyduje data wpływu do biura Stowarzyszenia.
II. Miejsce składania wniosków:
Wnioski należy złożyć w siedzibie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Brama Mazurskiej Krainy”
ul. Plac Wolności 1, II piętro, pok. 46, 13-100 Nidzica.
III. Zakres tematyczny:
Pomoc jest przyznawana na operacje w zakresie: Tworzenie i rozwój inkubatorów
IV. Forma wsparcia zawarta w Lokalnej Strategii Rozwoju „Brama Mazurskiej Krainy”:
- refundacja, maksymalna kwota dofinansowania w wysokości 500 000 zł.
- Poziom dofinansowania: – nie wyższy niż 70% kosztów kwalifikowalnych operacji
- Minimalna całkowita wartość operacji 50 000 zł.
V. Warunki udzielenia wsparcia oraz kryteria wyboru:
- Szczegółowe warunki wsparcia zostały wskazane w :
- Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 z póź. zm. pobierz
- LSR na lata 2014-2020: pobierz
- Ustawie z dnia 20 lutego 2015 r. o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności: pobierz
- Warunkiem uzyskania wsparcia jest:
- pozytywna weryfikacja wniosku w zakresie karta pomocniczej oceny zgodności operacji z LSR
- uzyskanie co najmniej minimalnej liczby punktów w ramach następujących kryteriów wyboru:
- Kryterium zgodności strategicznej z LSR – 14 punktów
- Kryterium horyzontalne dla LSR – 15 punktów
- Kryterium oceny jakościowej dla działania INKUBATORY PRZETWÓRSTWA LOKALNEGO – 15 punktów
W przypadku dużej ilości wniosków spełniających warunki wsparcia, o możliwości uzyskania dofinansowania decyduje miejsce na liście rankingowej konkursu. W przypadku uzyskania przez operację takiej samej liczby punktów, o miejscu na liście rankingowej decyduje data, godzina i minuta złożenia wniosku w biurze LGD.
VI. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udzielenia wsparcia:
- Wniosek o przyznanie pomocy (wersja 3z) pobierz pdf pobierz excel
- Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z) pobierz pdf
- Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych pobierz pdf pobierz doc
- Biznesplan tabele pomocnicze pobierz excel
- Informacje pomocnicze przy wypełnianiu biznesplanu pobierz pdf
- Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstw pobierz excel pobierz pdf
- Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa pobierz pdf
- Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z) pobierz pdf
- Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji pobierz pdf
- Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych pobierz pdf
- Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych pobierz pdf
- Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) pobierz pdf
- Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji pobierz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji pobierz pdf
- Formularz wniosku o płatność (wersja 3z) pobierz pdf pobierz excel
- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 3z) pobierz pdf
- Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu pobierz excel
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu pobierz
- Arkusz dodatkowy- uzasadnienie innowacyjności operacji pobierz
- Wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przesłanie informacji o konieczności dokonania uzupełnień drogą elektroniczną pobierz
- Wzór oświadczenia o wycofaniu wniosku pobierz
- OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH OSOBY FIZYCZNEJ WYSTĘPUJĄCEJ W PODDZIAŁANIU 19.2 – Klauzule informacyjne – pobierz doc
- VI.I. Dokumenty dotyczące procedury wyboru i oceny operacji:
- Procedura wyboru i oceny operacji w ramach LSR Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Brama Mazurskiej Krainy” pobierz
- Regulamin Rady LGD „Brama Mazurskiej Krainy” pobierz
- Wskaźniki realizacji pobierz
- Karta pomocniczej oceny zgodności operacji z LSR pobierz
- Karta oceny zgodności strategicznej i oceny horyzontalnej dla LSR pobierz
- Karta oceny jakościowej dla działania INKUBATORY PRZETWÓRSTWA LOKALNEGO pobierz
VII. Limit środków w ogłoszonym naborze wynosi: 500 000 zł
VIII. Miejsce udostępnienia informacji konkursowej
Formularz wniosku o przyznanie pomocy wraz z instrukcjami, wykaz dokumentów i wzory formularzy niezbędnych do wyboru operacji przez LGD oraz kryteria wyboru operacji znajdują się na stronie internetowej Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Brama Mazurskiej Krainy” https://lgdbmk.pl/, w zakładce PROW 2014-2020.
VIII. Dodatkowe informacje
- Pracownicy Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Brama Mazurskiej Krainy” zapewniają bezpłatne doradztwo potencjalnym Wnioskodawcom.
- W okresie trwania naboru doradztwo prowadzone będzie do 10 czerwca 2019 roku, w godzinach pracy biura.
- Z uwagi na intensywną pracę organizacji w tym okresie, prosimy o wcześniejsze telefoniczne uzgodnienie terminu doradztwa.
- Dodatkowe informacje dostępne są w biurze LGD ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00–16.00, telefon (48) 89 625 43 37, email: biuro@lgdbmk.pl.
- Wniosek powinien być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu oraz zawierać adres beneficjenta. Za prawidłowe sporządzenie wniosku odpowiada wnioskodawca.